علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

فرشته ی اسمونی من علیرضا

هشت ماهگی وروجک کوچولوی من

1393/9/7 14:10
نویسنده : مامان علیرضا
694 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر قشنگم،خوبی دندون خرگوشی مامان!خندونک

اره عزیزم دندون خرگوشی!!!!میدونی چرا؟؟؟اخه دوتا دندون از پایین دو تا هم از بالا دراوردی!دوتای بالا یکم با فاصلست که جیگرطلای منو شبیه خرگوش کرده!

همه هم شما رو به این اسم صدات میزنن!من،باباجون،عمه جون فرزانه،خاله محبوبه یا به قول خودش خاله نه،محبوبه جونچشمک

هر روز که بزرگتر میشی دنیای من و باباجونتو رنگی تر میکنی!شیرین کاریهات زندگی رو واسمون شیرین تر کرده!

از دندون گرفتن های یهویی اونم وقتی من خوابم،از خنده های نمکی نازت وقتی من از ترس و عصبانی از خواب میپرمخندونکخلاصه که بودنت بهانه ای برای زنده بودنم شده!بغل

دیشب داشتیم فیلم عروسی حامد،پسر دایی باباجون رو میدیم شما هم بغل عمه فرزانه با رقص اقایون شروع به دست زدن کردی!اینقدر ذوق کردم از اینکه معنی شادی رو میفهمی همونجا دعا کردم ایشاا... توی لباس دومادی ببینمتمحبت

نفس من این روزا ینی از دیروز یه خبر خوش بهمون رسید که هممون رو خوشحال کرده!

قرار شده پست بانک یه بار دیگه با باباجون قرارداد ببنده،اخه گفته بودن شاید بدن به یکی دیگه!میدونم عزیزم،بدون شک همه این خوش خبری ها و کلی اتفاق های خوب زندگیمون از برکت وجودته عزیزدلم!اخه از وقتی اومدی،بزنم به تخته زندگیمون خیلی بهتر شده!

قربون اون خوش پا قدمیت بشم منبغل

راستی دلبرکم شما امروز هشت ماه رو کامل کردی و قدمای خوشگلتو تو ماه نه گذاشتی!البته دروغ چرا،دیروز بود ولی مامانی وقت نکرد دیروز واست پست بذارهخجالت

دوست دارم هیچوقت هیچوقت اینو یادت نره که:

مامان خیلی خیلــــــــــی دوستت داره عزیزدلــــــم

اینم عکسای قشنگت تو این ماه

اینجا هم شما داخل روروئکت بودی داشتیم ناهار میخوردیم اصلا حواسم بهت نبود !یهو دیدم همونطور نشسته خوابت بردهخندونک

اینجا هم داخل بار کامیونت بودی عزیزمبوس

ورودتو به ماهتبریک میگم عزیزم


 

پسندها (2)

نظرات (3)

مامان عليرضا
8 آذر 93 15:02
عزیزم نه ماهگیت مبارک. عکساتم خیلی قشنگ بود خاله جون.
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خاله جونم خوب هستین؟علیرضا جون خوبه؟ ممنون خاله که اومدی شما لطف دارین
مامان هستی
8 آذر 93 15:17
آخه الهی چه ناز خوابت برده هشت ماهگیت مبارک علیرضاجون
مامان علیرضا
پاسخ
ممنون خاله جون جونم
مهتا
29 بهمن 93 14:05
ماشالا یه اسفند برای این پسمل خوشگل دود کن قربونش برم خیلیییی نازه
مامان علیرضا
پاسخ
سلام مهتا جونم ممنون خانومی نازی از خودتونه