علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته ی اسمونی من علیرضا

هفت ماهگی خرگوش کوچولوی من

1393/8/11 17:29
نویسنده : مامان علیرضا
452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم!

مامانو ببخش که اینقدر دیر پست هفت ماهگی برات گذاشتم.اخه قربونت برم مشکل از مخابرات بود چند روزی هم بود که نت نداشتیم!حالا شما هم مامان جون رو ببخش تا منم از شیرین کاری هات واست بگممحبت

تازگی ها خیلی بامزه شدی،هر چی رو که میخوای بدست بیاری مثل سربازا سینه خیز میری.دو تا دستتو میزاری زیر شکمت با پاهات خودتو به سمت جلو هل میدی!مثل این عکست....خندونک

یا همش در حال قل خوردنی!

خب دیگه چی بگم از پسر نازم.......اهان بزار بگم دیروز که بردمت واسه قد و وزنت چقدر بودی!

قدت 68 سانت و وزنت هم 7 کیلو و 900 گرم بودی!ماشاا.... مردی شدی واسه خودتبغل

تازگی هم دارم بهت غذا سوپ میدم،تا وقتی باهات صحبت کنم و بهت به به بگم که خوب میخوری،خودتم خودتو تشویق میکنی تا یه قاشق میخوری و بهت میگم دست دست،فوری کف دستاتو بهم میکوبی و خودتو تشویق میکنیمحبت

عزیزدل مامان هفت ماهگیت مبارک

ورودتو به ماهگی تبریک میگم کلوچه ی خوشمزه منبوسبوسبوس

اینم عکسای این چند وقتت....


دوستت دارم عزیزدلــــــــــــم

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان عليرضا
13 آبان 93 20:09
هفت ماهگیت مبارک عزیزم. به به خوردنت و دست زدنت رو هم حسابی عشقه
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خاله جونم ممنون شما لطف دارین
مامان و آیلین
20 آبان 93 16:39
سلام عزیزم امیدوارم که حالتون خوب باشه علیرضا جون هم خوب و سرحال باشه عزیزم هفت ماهگی قند عسلت مبارک انشااله به سلامتی
مامان علیرضا
پاسخ
سلام ایلین جان ممنون عزیزم