علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 23 روز سن داره

فرشته ی اسمونی من علیرضا

نه ماهگی جوجه طلایی من

1393/10/6 18:26
نویسنده : مامان علیرضا
614 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نوک سیاه مامانخندونک

این اسمو خاله جون من واسه شما گذاشته،نوک سیاه همون که تو فیلم خونه مادربزرگه ست!یکی از اون دوتا جوجه ستچشمک

عزیزدلم این هفته ای که گذشت اصلا هفته ی خوبی نبود،خیلی خیلی سخت گذشت!اخه مریض بودی،از سرفه شروع شد دکتر بردیمت هر چی دارو بهت میدادم حتی شب که واسه شیر بیدار میشدی همشو بالا میاوردی!

مجبور شدیم ساعت 5:30 صبح که واسه نماز بیدار شدیم یه بار دیگه ببریمت دکتر!از اون طرف هم اسهال خیلی شدید شده بودی خلاصه که خیلی اوضاع بدی بود همش یا گریه می کردی یا بی حال افتاده بودی!

از همه بدتر که هم من و هم بابا همزمان مریض شدیم هر دو بی حال که این نگهداری شما رو که باید همش راه میبردیمت رو واسمون سخت کرده بود،خلاصه که هر چی بود تمون شد!فقط این وسط پسر نازم به یه شب 200 گرم از وزنت کم شد الانم هر کی میبینتت میگه لاغر شده!

خدا کنه دیگه هیچوقت مریض نشی عزیزمغمگین

واااااای ببخش قند عسلم همش حرفای ناراحتی زدم یادم رفت نه ماهگیتو تبریک بگم

قربونت بشم عزیزدلم،سه فصل از فصلای خدا رو دیدی،انشا.... زمستون خوبی داشته باشی بدون مریضی پشت سر بزاریش

ماهگیت مبارک نون خامه ای مامان

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان هستی
28 دی 93 14:08
سلام عزیزم علیرضاجون خوبه. نه ماهگیت مبارک باشه عزیزدلم. ماشاالله خاله جون هرروز خوشگل ترمیشی. مامانی واسه گل پسرمون اسپند دود کن بووووووس بووووووس
مامان علیرضا
پاسخ
سلام مامانمهربون هستی جون،خوبین شما؟ممنون عزیزم شما لطف دارین!چشای نازتون گل پسر منو قشنگ میبینه! از طرف من هستی جون رو ببوسین