علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته ی اسمونی من علیرضا

بالاخره ناز دونه ی من زمینی شد....هوررررراااااااااااااا

1393/2/4 16:23
نویسنده : مامان علیرضا
266 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان....میدونی که الان چند روزته؟؟؟سوال


الان 29 روز 15 ساعته که زمینی شدی!نمیدونم از کجا و چطور شروع کنم؟خنثیاز قشنگیت بگم،از خنده های نازت؟از چی و از کجا بگم؟

شادی من بی حد و اندازست!فقط میتونم خدارو روزی هزار مرتبه شکر کنم به خاطر فرشته کوچولوی نازی که بهم هدیه دادهبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

انجمن و سایت نی نی پرتال
4 اردیبهشت 93 21:04
انجمن و سایت نی نی پورتال در جهت ارتقاء سطح دانش شما مادران عزیز و بمنظور تربیت و نگهداری هر چه بهتر فرزندان این مرز و بوم تشکیل شده است. با حضور، فعالیت و نظرات سازنده خود ما را در جهت پیشبرد اهداف مان که خدمت به مادران ایران زمین است یاری رسانید. حضور شما گلباران www.niniportal.com www.niniportal.com/forum
مامان دلسا
6 اردیبهشت 93 10:49
سلام مامانی خوبی نی نی گلت خوبه خدا حفظش کنهکاش میشد عکس نی نی گلتو بزاری میدیدمش[ماچ
مامان علیرضا
پاسخ
سلام عزیزم من بلد نیستم عکسشو بزارم میشه شما کمکم کنین؟؟