علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 2 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

فرشته ی اسمونی من علیرضا

11 ماهگی علیرضای من

1393/12/10 11:52
نویسنده : مامان علیرضا
526 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق کوچولوی مامانی،خوبی پسر  نازم؟

دعوام نکن مامانی،این بارم پستت رو دیر  گذاشتمخجالتداری به یک سالگی نزدیک میشی!باور نمیشه،اخه امسال خیلی خیلی زود گذشت!بودنت باعث شد گذر زمان رو نفهمیم،بس که واسمون شیرینیمحبت

دو سه روز پیش بردیمت اتلیه،اما خیلی بد عنق بودی،اخه دقیقا اون ساعت وقت خوابت بود و حسابی بد اخلاقی کردی!

چقدر خانم عکاس سعی میکرد تو رو بخندونه که عکسات قشنگ باشه ولی پسر همیشه شاد من اون روز حسابی بد اخلاق شدی بودیچشمک

قربونت بشم الهی عزیزکم،روز به روز شیرین کاری هات بیشتر میشه!صداهای بامزه ای از خودت در میاری!

از دستم فرار میکنی و چند قدم که چار دست پا میکنی برمیگردی ببینی من دنبالتم یا نه!

یه چند ثانیه ای هم رو پاهات می ایستی!میدونم که استعدادشو داری و زود راه میافتی!اخه پسر باهوش منی نفســــــــــــــــمبغل

فدات بشم گل پسر خوشملم

دوستت دارم عزیزدلم مامان

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان عليرضا
8 فروردین 94 20:29
عزیزم تولدت مبارک.ایشالا 120 ساله بشی
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون!خدا علیرضا جون رو واستون حفظ کنه
مامان طیبه
30 فروردین 94 17:21
سلام عزیزم. یازده ماهگیت مبارک باشه خاله جون. البته الان یکسالت شده جیگرم ایشالله صدوبیست ساله شی گلی. به مامانی بگو واست اسپند دود کنه جوجویی. یه عالمه بووووس واسه علیرضا جون
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خاله خوبم ممنون که سر زدین! فداتون بشم خاله جون جونم