علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته ی اسمونی من علیرضا

4 ماهگی گل پسرم،تاج سرم....

1393/5/5 18:23
نویسنده : مامان علیرضا
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

پسر ناز نازی منماهگیت مبارک

عزیزدل مامان،امروز منو و مامانی گل پسرم رو بردیم تا واکسن چهار ماهگیشو بزنیم

الهی فدات بشم نازدونه ی من،تازگیا بلا شدی،از خودت صدا در میاری حتی یه کوچولو بر میگردی به شونه!همش دستات تو دهنته یا جلو چشماته،انگار یه چیزی توش باشه همش با تعجب نگاهش میکنی!

منم که این حرکتتو میبینم حسابی ذوق میکنم و میام لپتو یه گاز کوچولو میگیرمتو هم که درد میگیره گریه میکنی

 

اینم جای واکسنت عزیزدلم....

اینم دو سه ساعت اولی که خیلی شاد و شنگول بودی،از فرصت استفاده کردم و چند تا عکس خوشگل ازت گرفتم

پسر اسمونی من،ورودتو به 5 ماهگی تبریک میگم

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان عليرضا
5 مرداد 93 18:31
به به چه پسر آقایی اینجا رو مبل نشسته خدا رو شکر که اذیت نشدی و بعد واکسن خنده رو لبته ایشالا هر روز کارای جدید یاد بگیری و مامان و بابا رو شاد کنی
مامان علیرضا
پاسخ
ممنون خاله جونی،اره خداروشکر زیاد درد نداشتم!ممنون از دعای قشنگت خاله ی مهربونم
مامان و آیلین
7 مرداد 93 11:02
عید فطر.. روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد
مامان علیرضا
پاسخ
سلام ایلین جون،ممنون خانومی عید شما هم مبارک
سحرمامی آرتین
21 مرداد 93 16:41
عزیزدل خاله انشاالله همیشه شادباشی.
مامان علیرضا
پاسخ
ممنون خاله جون که اومدین
fatima
26 مرداد 93 13:02
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
مامان علیرضا
پاسخ
سلام عزیزم،چشم حتما میام