علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته ی اسمونی من علیرضا

سه ماهگی ابنبات مامان

1393/4/8 11:55
نویسنده : مامان علیرضا
569 بازدید
اشتراک گذاری

علیرضای ناز نازی مامانماهه شد

 

الهی فدات بشم پسر خوشگلم،عزیزدلــــــــــم ورود تو به چهار ماهگی تبریک میگم نفسم!

مامانو ببخش کلوچه ی خوشمزه ی من،اخه با دو روز تاخیر واست پست گذاشتم!

الان دیگه یاد گرفتی با صدا بخندی و بیشتر ذوق کنی!نمیدونی چه دست و پایی میزنی!محبتهمش دوس داری باهات حرف بزنیم!

عزیزم دوس دارم یه چیز رو هیچوقت فراموش نکنی:

مامان خیلـــــــــــــــــــی خیلــــــــــــــی دوستت دارم

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان عليرضا
9 تیر 93 2:00
مبارک باشه خاله جونم
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون که اومدین!
مامی آرتین
10 تیر 93 10:28
سه ماهگیت مبارک خاله جووووون. انشاالله جسن تولدصدسالگیت. میبوسمت
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خاله جونم خوبی؟ارتین جون خوبه؟ممنون خاله شما لطف دارین!خدا ارتین جون رو براتون حفظ کنه
مامان و آیلین
10 تیر 93 18:17
سلام عزیزم سه ماهگی گل پسرتون مبارک روی ماهش رو از دو می بوسم [فرشته
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خانومی ممنون شما لطف دارین!فدات عزیزم
فاطمه مامان باران
11 تیر 93 16:19
سلام عزیزم ممنون به وب ما سر زدین پسر ماهی دارین خدا حفظش کنه علیرضا جون 3 ماهگیت مبارک عسلم عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خانومی خواهش میکنم وظیفه بود!ممنون گلم،ماهی از خودتونه!خا باران عزیز رو واستون حفظ کنه!باعث افتخاره،منم لینکتون میکنم
مامان دانیال-ویانا
31 مرداد 93 18:27
اااااااااااااااااااااای جون دلم قربونت برم خوشمزه ی نازنازی هزار ماشالا[ماچ
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خاله جونی ممنون شما لطف دارین!چشای نازتون ناز میبینه