علیرضاعلیرضا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
یکی شدن دلهامونیکی شدن دلهامون، تا این لحظه: 12 سال و 8 ماه و 4 روز سن داره

فرشته ی اسمونی من علیرضا

ختنه ی گل پسرم

1393/2/28 18:31
نویسنده : مامان علیرضا
394 بازدید
اشتراک گذاری

خوشگل مامان وقتی 33 روزت بود بردیمت واسه ختنهخجالتدوشنبه،8 اردیبهشت پیش دکتر عیسی پور!من و بابایی می خواستیم که تو رو به روش جراحی ختنه کنن اما دکتر نظر به روش حلقه ای دادسکوت

ما رو تو اتاق راه ندادن،من از پشت در صدای گریتو شنیدم،نزدیک بود اشکم در بیادخطاولی خب زودی ساکت شدی!وقتی اوردیمت خونه یکم بی قراری می کردی اما با قطره استامینفون اروم میشدی و سریع خوابت میبرد!خداروشکر که زیاد اذیتمون نکردی!محبت
انشالله مبارکت باشه میوه ی دلم....بغلمحبتمحبتمحبت

پسندها (3)

نظرات (6)

مامان هستی
28 اردیبهشت 93 23:05
مبارک مبارک مبارکه مبارک.علیرضا جونم مبارکت باشه.آفرین به توکه پسرخوبی بودی ومامان واذیت نکردی. مامانی علیرضارویه عالمه ببوس
مامان علیرضا
پاسخ
سلام مامان هستی جون،ممنون خانومی!شما لطف داری،چشم حتما می بوسم!میگم از طرف خاله جونی
مامان عليرضا
30 اردیبهشت 93 0:43
سلام مامانی.مسلمونی پسرتون مبارک.ایشالا که همیشه سلامت باشه. راستش من خیلی دوست دارم پسرم با پسرهایی که هم اسمش هستند دوست بشه.شما اجازه میدید علیرضاتون با علیرضای من دوست بشه؟اگه اجازه دادید خبرم کنید تا با افتخار لینکتون کنم.
مامان علیرضا
پاسخ
سلام خانومی ممنون عزیزم،خدا گل پسر شما رو براتون نگه داره!منم خیلی خوشحال میشم پسرم با هم اسمش دوست بشه،افتخاریه واسم عزیزم
الهام مامان علیرضا
5 خرداد 93 16:06
مبارکت باشه پسرم
مامان علیرضا
پاسخ
ممنون مامان مهربون
الهام
5 خرداد 93 16:07
ببخشید من تو پسند کردن به مشکل خوردم و صفحه رو باز نکرد فکر می کنم برای این تصاویر متحرک وبلاگتونه که سرعتش و پایی میاره در هر صورت می بخشید
مامان علیرضا
پاسخ
سلام عزیزم نمیدونم مشکل از کجاست!به هر حال ممنونم که که سر زدین خانومی
الهام
5 خرداد 93 16:08
اصلاح می کنم قبلی رو: "سرعت و پایین میاره" اشتباه تایپ شد
مامان و آیلین
16 خرداد 93 9:39
عزیزم ایشااله مبارککککککککککککککککککککککه[پاسخ
مامان علیرضا
پاسخ
سلام ایلین جونم ممنون دوستم